Menu główne
PLASTUSIOWO
RAMÓWKA
NASZE GRUPY
AKTUALNOŚCI
ZAINTERESOWANIA
GALERIA
ABSOLWENCI
PSYCHOLOGIA
GRY I ZABAWY
KONKURSY
Z ŻYCIA PRZEDSZKOLA
______________________
NAPISZ DO NAS
CIEKAWE STRONY
SZUKAJ
POCZTA
Logowanie





Zapomniałeś hasła?
Statystyka
Użytkownicy: 622
Nowości: 184
Odnośniki: 23
odwiedzających: 745746
Drukuj E-mail

Ramowy rozkład dnia:

6.30 – 8.50 „Jak miło znów być razem”

· schodzenie się dzieci

· zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań wg własnych pomysłów

· prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, korekcyjnym, stymulującym i wyrównawczym indywidualne lub z małym zespołem

· ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe

· zabawy integrujące grupę


8.50 – 9.00 „Pora umyć ręce”

· przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne w łazience, czynności samoobsługowe


9.00 – 9.30 „Małe co nieco dla brzuszka”

· śniadanie

· wdrażanie dzieci do kulturalnego spożywania posiłku


9.30 – 10.30 „Uczymy się i poznajemy”

· zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową wspomagająca rozwój dzieci w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, poznawczej, językowej, matematycznej

· zajęcia i zabawy edukacyjne kierowane przez nauczyciela;

· różnorodna działalność dziecka indywidualna, zespołowa lub grupowa, eksperymentowanie, badanie, doświadczanie;

· poznawanie wierszy, piosenek, tańców, technik plastyczno- konstrukcyjnych


10.30 – 11.45 „W zdrowym ciele zdrowy duch”

· zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka

· nabywanie nawyków samoobsługowych: przebieranie się w stroje gimnastyczne

· umiejętność dostosowania ubioru do pogody, kształtowanie umiejętności samodzielnego ubierania się podczas wyjść na spacery, piesze wycieczki

„Ach! Jaki piękny jest świat”

· spacery z celem dydaktycznym lub rekreacyjnym; obserwacje, zbieranie skarbów do kącika przyrody, budzenie zaciekawienia otaczającym światem

· zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy
w kącikach zainteresowań w sali (w zależności od pogody)


11.45 – 12.00 „Pora umyć ręce”

· przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne


12.00 – 12.30 „Coś dla brzuszka”

· obiad

· wdrażanie do samodzielnego spożywania posiłku i posługiwania się sztućcami


12.30 – 13.20 „W świecie bajek”

· odpoczynek, relaks

· słuchanie bajek literackich lub muzycznych

· zajęcia programowe o charakterze utrwalającym wiadomości z zajęć edukacyjnych i poszerzającym temat dnia.

„W naszych ulubionych kącikach zabaw”

· zabawy swobodne w kącikach zainteresowań podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy tematyczne

· zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

W grupie I (maluszki) po obiedzie dzieci leżakują.


13.20 – 13.30 „Pora umyć ręce”

· czynności porządkowe i higieniczne

· przygotowanie do podwieczorku


13.30 – 13.45 „Małe co nieco dla brzuszka”

· podwieczorek


13.45 – 14.45 „Trening czyni mistrza”

· działalność edukacyjna; zabawy i gry dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe


· praca indywidualna z dziećmi o charakterze , wyrównawczym, stymulującym
i obserwacyjnym zgodnie z przyjętym przez nauczyciela kierunkiem we współpracy z rodzicami; utrwalanie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności

- warsztaty twórcze

· zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie przedszkolnym (w zależności od pogody)


15.00 – 16.00 „Pora do domu, zobaczymy się jutro”

· zabawy dowolne

· rozchodzenie się dzieci do domu.


 
Przyjazna Szkoła

www.ps.org.pl
Psychologia
Prośba dziecka
Adaptacja dzieci...
Pierwsze dni...
Agresja ...
Telewizja i dziecko
Kara i nagroda...
Wady postawy
Niepełnosprawni - integracja
Gościmy
Odwiedza nas 15 gości
Strony Internetowe - www.amjsystem.pl